Tok dalang, tok natang lepas bebas?

Posted by Unknown Sunday, March 30, 2008

Artikel asal di sini.


Lelaki ditahan kes hina Raja

KUALA TERENGGANU: Polis menahan seorang lelaki berusia 20-an yang bekerja di sebuah sekolah memandu di Besut, tengah malam kelmarin kerana disyaki terbabit dalam kes hasutan berhubung isu pelantikan Menteri Besar Terengganu yang baru, Datuk Ahmad Said.

Lelaki terbabit yang berasal dari Kuala Besut ditahan sepasukan pegawai dan anggota daripada Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah Besut, kira-kira jam 12.30 tengah malam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd Fauzi Abduri, berkata lelaki terbabit adalah seorang daripada empat lelaki yang memegang kain rentang bertulis `Kami Nak Deris Natang' di hadapan kediaman Menteri Besar di Seri Iman, di sini, pada 16 Mac lalu. Deris adalah singkatan nama untuk bekas Menteri Besar, Datuk Seri Idris Jusoh.

Mohd Fauzi berkata, suspek dikenal pasti sebagai seorang daripada empat lelaki dalam gambar yang dirakam memegang kain rentang itu pada hari kejadian.

"Polis sedang mencari tiga lagi lelaki yang terbabit untuk membantu siasatan polis," katanya kepada Berita Minggu, di sini, semalam. (Berita Harian 30/8/2008)

Berita-berita terkini di bawah
Pakailah t-shirt Bersih atau baju kuning setiap Sabtu!

0 comments

Post a Comment

ImageChef Custom Images

Parlimen

Photobucket

Participating for Allah s.w.t.
Untuk pembinaan, ubah suai rumah dan lain-lain kerja untuk memulih atau menaik taraf rumah anda termasuk kerja-kerja plumbing dan pendawaian elektrik, sila hubungi Abang Omar 019-3344500

Medic & Beauty Spa

Untuk bekalan santan dan buah-buahan sekitar Kuala Lumpur dengan harga wajar, sila hubungi Abang Zali 019-2314248 (Pasar Chow Kit)

Klik gambar di atas. Sedap, bib!! Memang sedap sungguh!! Dan, boleh buat duit sakan!

Dapatkan segera!!! Maklumat lanjut di sini!

Cantik? Klik di sini

Sila klik imej di atas

Islam

Blog utama

Arkib